duminică, 11 iulie 2010

Aventura unei femei maritate


Am primit pe mail...

E seara tarziu, undeva la ora 22….pierd un timp, nepretios mie, pe internet…singuratatea sau orice altceva m-a impins sa stau pe un amarat de chat unde cineva arunca cate un cuvant, doua din cand in cand. Lacrimile erau demult prezente si nu le putem opri, nu vroiam, ma descarcam de toate si…vroiam doar sa uit de tic tac-ul zilnic. Muzica se aude incet, sau asa mi se pare mie, gandul nu mi-e la ea. Incep un dialog, destul de monoton la inceput, care se transforma incet incet intr-o discutie placuta si plina de experiente traite de noi, adica de mine si de el…da…un el care ma va bantui o viata intreaga. Era deja ora 24 si fiecare mai avea ceva de povestit, de spus si totul se asternea frumos. El era constantean si eu urma sa plec la mare in saptamana imediat urmatoare, impreuna cu cea mai buna prietena (aveam acordul sotului meu…caci da, sunt maritata!!) si cam pe la 2 noaptea i-am spus ca poate vom bea o cafea. Atunci totul a luat o intorsatura. Eu gandeam doar ca vreau sa-l vad dar el mi-a spus asta direct. Nu stia cum v-a reusi dar mi-a promis ca ne vom vedea. Era timpul sa inchidem si nu puteam lasa acel dialog doar virtual. I-a spus ca deja am cazare in Constanta la un amic si mi-a cerut numarul de telefon. I l-am dat fara nici o ezitare, parca nu mai puteam judeca bine…. Mi-a promis ca ma v-a suna in zilele urmatoare sa vada cand ajung la mare. Trece o zi, trec doua, dar in acea miercuri am plecat…cu toate ca planul era facut sa plecam joi. Ma suna miercuri dimineata si-i spun bucuroasa ca ajung mai devreme. Simteam cum se bucura si simteam ca stiu acea voce de 1000 ani si mai ales ca-l cunosc pe “El” de-o vesnicie. Drumul pana in Constanta mi-a parut o eternitate. Ne-am cazat si am dormit pana joi al amiaza…cand m-a sunat si mi-a zis ca vrea sa ne vedem. Ma astepta la ora 14 la o pizzerie…un nume lung si ciudat pe care l-am spus taximetristului care parea speriat de stresul meu mult prea evident. A stat in telefon acele 10 min pana sa ajung la el si cand am coborat mi-a spus sa ma indrept spre persoana in alb pe care ochii mei agitati si speriati nu o puteau repera pe strada. La un moment dat am simtit ceva, m-am oprit si m-am intors si l-am vazut.El a mutit pt cateva secunde apoi mi-a zis :”Da, eu sunt. Am inchis telefonul imediat si am traversat Ce sa spun decat ca era inalt, frumos, un corp lucrat si puternic. |Totul parca dura doar cate o fractiune de secunda. Ajung langa el, tremuram toata si ne salutam asa…oficial, apoi imi spune sa-l urmez. Ma trece un sentiment de frica si el simte asta spunandu-mi imediat ca nu am de ce sa ma tem. Ajungem intr-un apartament frumos si…ne asezam pe o canapea si vorbim, si vorbim…ore, minute, secunde pana cand am simtit cum ma priveste, cum ochii lui privesc pofticiosi la mine. Si eu raspundeam la fel, dar stiam ca nu e bine, nu e voie. El este pt mine fructul oprit, il vreau, tanjesc sa-l ating dar…stiu ca nu e corect. Nu peste mult timp ma strange puternic in brate, cat sa pot scoate doar un icnet scurt. M-a sarutat cum nu am mai fost sarutata pana atunci vreodata, ma atingea prin haine si pielea mea, simturile mele ii raspundeau dar nu lasam sa se vada asta. Au mai trecut ore fara sa stiu, sa simt…eram acolo si totul era perfect, nu vroiam sa fiu in alta parte. Simteam ca intru intr-o agonie, vedeam cu ma vrea si putin mai era pana la a-i ceda. Am vorbit inca o ora cuminti…pana cand iar ne-am luat in brate si ne-am sarutat, m-a cuprins de mijloc si m-a ridicat in sus, mi-a soptit cuvinte ce ma topeau. Brusc ii spun ca plec, ca tot ce se petrece acolo e gresit si ma conduce spre iesire. Cobor in graba, nu stiam ce e cu mine, imi parea rau ca plec dar…mi-era rusine sa ma intorc. Taxiul ma duce la cazare si…cu gandul departe abia aud telefonul sunand. Raspund si-mi zice…:Ai plecat, eu am ramas aici…ma uit in jur si nu stiu ce e cu mine. Nu stiu ce sa fac, unde sa ma duc. M-ai bulversat total”. Abia atunci mi-am facut curaj sa-i raspund: vrei sa ma intorc? Mi-a spus ca daca e sa ne vedem, ne vom mai vedea. Era seara, ies cu prietena mea in Mamaia sa mancam si …imi suna telefonul . Mi-a spus: “ Unde esti? Vrei sa ne vedem? Tot ce am putut raspunde a fost cel mai hotarat da din viata mea, un da ce nici la primarie nu l-am spus atat de sigura pe mine. In jumate de ora am ajuns la acel apartament. Ma astepta afara, m-a luat in brate, m-a sarutat si m-a strans cu un dor mare, parca trecuse zile de cand nu ne vazusem. Am urcat sus si nimeni nu vorbea, doar respiram agale, ne alintam cu tandre mangaieri si in putin timp hainele erau pe jos si el imi dezmierda tandru trupul, ma atingea, tresaream amandoi la acele simtiri unice, mi-a patruns trupul, ma saruta si nimic nu mai conta. Pluteam, zburam cu aripi imense, simteam o libertate totala in bratele lui. Am coborat din bloc in plina noapte si ne tineam de mana ca cei mai frumosi indragostiti de pe pamant, m-am suit in carca lui si ma purta mandru si copilaros, traind aceleasi sentimente amandoi. Reintorsi in casa ne aruncam cu ardoare unul in bratele celuilalt si ne iubim nebuneste, tandru, fara frontiere, fara frica de nimic. Eram un tot unitar, simteam cum pielea noasta respira pentru noi, eram transpirati de la acele trairi puternice. Am trait un apogeu unic pentru amandoi, un orgasm simultan ne-a transpus intr-o stare unica, maxima. Va pot jura ca a fost ceva unic pentru mine. Nu am crezut ca te poti topi doar dintr-o atingere, ca poti iubi dupa un sarut. Ne-am iubit pana dimineata, apoi am adormit in bratele lui. Cand m-am trezit mi-a spus ca nu a crezut vreodata ca isi v-a gasi compatibilitatea… Da, eu eram compatibilitatea lui si el a mea…dar ne-am intalnit prea tarziu…Nu ne-am mai vazut de atunci si nici nu ne vom mai intalni vreodata. Dar el v-a fi mereu in inima, mintea, trupul meu. Nimic, dar nimic nu o sa poata egala acele trairi.

Voi ati trait asemenea intamplare?

72 de comentarii:

  1. pasiunea...ne-o dorim....o putem avea...dar nu o putem pastra la nesfarsit...nu pentru aceeasi persoana...
    de aceea exista amintiri frumoase :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  3. daca avea copii nu spunea "nimic nu o sa poata egala acele trairi" findca nimic nu se compara cu bucuria pe care ti-o da un copil

    RăspundeţiȘtergere
  4. e o curva nenorocita care asi anseala sotul

    RăspundeţiȘtergere
  5. a facut bine daca nu sotu nui dadea tandrete iubire trebuia sa caute an alta parte
    si coppiii stai sa suferi pentru ei si cand sor face mari nu mai dau pe la tine

    RăspundeţiȘtergere
  6. trebuie sa te mai gandesti si la tine sotu cand asi anseala sotia nu se mai gandeste la copiii

    RăspundeţiȘtergere
  7. zdreamta ordinara. de ce dracu s-a mai maritat. trebuia sa umble din p-la in p-la poate se satura curva

    RăspundeţiȘtergere
  8. vad ca pe unii ii deranjeaza adevarul
    eu zic sa luati aminte pentru ca aceasta este realitatea si se poate intampla oriunde si oricui

    RăspundeţiȘtergere
  9. are dreptate daca barbatu nui da ce ii trebuie bine face sa se futa cu cine prinde

    RăspundeţiȘtergere
  10. dao in pula mea de futatura a mai pus si povestea pa net sa se bucure si alte curve de stou ei deaia nu e bine sa lasi curva la internet ca uite ce se intaimpla

    RăspundeţiȘtergere
  11. viata este mai complicata decit pare merele din gradina vecinului totdeauna sint mai bune

    RăspundeţiȘtergere
  12. cei ce nu stiu nu au trait asa ceva asi dau cu parerea indragostitiva e super pasiunea iubiri

    RăspundeţiȘtergere
  13. costy.se intanpla deseori ca placerea sa fie de ambele parti si asta e dragoste ,cand o femeie fata e dornica de ....... e un lucru bun si mie mi sa antaplat

    RăspundeţiȘtergere
  14. intodeauna o femeie nu moare pana nu cunoaste 2 p--i si un barbat pana nu are o femeie

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU CUNOSC CA O FEMEIE A CUNOSCUT SAS P... SI NA MURIT SI CINE STIE CIT MAI CUNOASTE

      Ștergere
  15. Sunt de acord. Iti place pula si esti o curva!

    RăspundeţiȘtergere
  16. oare sotul stie k i-ai fost infidela?

    RăspundeţiȘtergere
  17. deci asa s-a terminat,nu a mai sunat??
    daca nu inseamna ca nu te-a iubit asa cum zici tu
    daca va iubeati erati impreuna si acum
    pana la urma tu de ce ti-ai dorit aventura asta,sotul tau de ce nu iti era alaturi
    prea multa libertate strica

    RăspundeţiȘtergere
  18. bravo curvelor su..... p..... sa simti gustul

    RăspundeţiȘtergere
  19. daca vrei sa ai o viata linistita , fara remuscari toata viata si mustrari de constiinta (daca mai ai asa ceva) iti recomand sa ii marturiseti totul sotului tau , sa mergeti impreuna la un pshiholog iar pt sanatatea ta mergi urgent la un consult ginecolog sa nu te fi pricopsit cu vreo boala venerica (ca doar nu ai mai avut timp de prezervative ) in rest ce sa iti zic? decat ca esti o ZDREANTA de femeie , dar ce mai conteaza ? nu esti singura

    RăspundeţiȘtergere
  20. daca tot cauti in continuare ....poate ai sa gasesti

    RăspundeţiȘtergere
  21. http://fanteziiletalereale.webs.com/

    RăspundeţiȘtergere
  22. daca mai vrei o aventura idem sant disponibil ma poti suna la nr telefon 0741435671 ne dam antalnire si vin eu la tine

    RăspundeţiȘtergere
  23. daca doresti candva sa fi satisfacuta numai cu limba sau ai alte fantezi mai frumoase si nu ai avut cu cine sa le faci te rog sunama ok te sarut dulce la pasarica 0723488883

    RăspundeţiȘtergere
  24. amant
    crede-ma ca am fost in aceeasi situatie cu tine si a fost imens de frumos (nu am mod de comparatie ) Virgil 0723762227

    RăspundeţiȘtergere
  25. ma bucur pentru tine ca ai avut asemenea sentimente...pacat ca nu v-ati mai intalnit!

    RăspundeţiȘtergere
  26. femeie cre cauta senzatii tarii dai nainte

    RăspundeţiȘtergere
  27. Am 24 de ani caut o fata pe care sa o iubesc si sa o respect daca sunteti interesate ma gasiti la nr de tel 0724857115

    RăspundeţiȘtergere
  28. nu trebuie sa judecam pe nimeni, toti gresim uni mai putin alti mai mult asta e viata nu o lasati sa treaca pe langa voi

    RăspundeţiȘtergere
  29. nu o mai judecati pt ca se poate intampla oricui dar daca el simtea ceva pt ea o mai cauta si ii cerea chiar sa se desparta de sot.se pare ca a vrut doar sa o aiba o data.ea trebuia sa mai amane nu sa se culce cu el din prima si e clar ca nu isi iubeste sotul.

    RăspundeţiȘtergere
  30. BRAVO
    Le-as dovedi oamenilor cat gresesc gandind ca inceteaza sa iubeasca atunci cand imbatranesc, fara sa stie ca imbatranesc numai cand inceteaza sa iubeasca. ( Gabriel Garcia Marquez )

    *** trebuie sa intelegei ce citesti

    RăspundeţiȘtergere
  31. daca esti maritata..si vrei o avntura ..ma gasesti pe barbatdiscret39@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  32. Sincer mie mila de ea.Traieste cu un om o viata si va mai trai una probabil.Dar cum?Daca a fost doar o partida de sex reusita e ok sa fim seriosi toti inselam o data sau de mai multe ori in viata asta suntem,dar daca a si simtit ceva pt respectivul asa pt ca era plictisita de viata de acasa e o distrusa.Multe femei prefera sa insele decit sa lupte pt relatia pe care o au si apoi se trezesc ca doar au fost futute...ha ha ha!

    RăspundeţiȘtergere
  33. Povestesti cu asa mindrie ce ai facut tu...de zici ca nu a mai fost niciuna fututa ca tine.S a simtit omu bine si a descarcat oualele si a mers mai departe.Asa e barbati si o trag cu p--- femeile cu capul. Esti praf sora mea!Auzi o sa i ramina in inima toata viata ha ha ha!Scimba ti fraierul cu care traiesti sau invata l cum sa ti o traga ca altfel tot plina de angoasa si plictis o sa traiesti si de acum in colo proasto!

    RăspundeţiȘtergere
  34. Sint cu sotul meu de 17 ani inainte sa fiu cu el am mai avut o relatie dar nu l am inselat si nu as face asta nici petru cel mai frumos barbat din lume cu cea mai mare scula.Am o viata sentimentala si sexuala atit de buna incit si acum dupa 17 petrecuti linga el simt fluturi in stomac cind ma saruta.Imi pare rau pentru tine nu ai facut decit sa te murdaresti pe tine si familia ta.

    RăspundeţiȘtergere
  35. La cioc nu zice ca a luat o......ce proasta frate....i a dat unu maciuca si e inra l noualea cer!daca nu ar mai fi din astea ca ea as fute doar nevasta.Sper ca mai repeti experienta nu?Mai suntem multi care am fute ceva prospatura plictisita de barbasu! saracu om...probabil era la munca sau cu copii cind ea sugea ----.....

    RăspundeţiȘtergere
  36. Nu te poate judeca nimeni da parerea mea e ca tot Zdreantza te numesti nu?

    RăspundeţiȘtergere
  37. o curva? hm parerea mea este ca daca a simtit ce a simtit totul se impotentului de sot care ori are pula mica si nu stie sa lucreze cu ia sau mare si bleaga . femeia ne satisfacuia de ce avea acasa a cautat la cta pentru ca la cta la mare suntem cei mai futaciosi stim sa facem sex si nu prea suntam uitati niciodata,de ce credeti ca vin femeile la mare? de la 11 ani pina la 80 de ani vin pentru pula, iar noi va servim

    RăspundeţiȘtergere
  38. sunt fel si fel de femei....femei curve si femei foarte curve.tu le dai un deget iar ele iti iau toata mana.o oarecare femeie (curva) lasata de sot prea libera.asta e greseala lui

    RăspundeţiȘtergere
  39. Sunt putini cei care te inteleg si foarte multi "Mitici", "Doreli" sau cum vrei sa le zici.Oameni limitati care nu ar avea cum sa inteleaga aventura ta pasionala atata timp cat ei nu au trait niciodata un sentiment adevarat sau daca au facut-o s-a intamplat inconstient si pentru scurt timp crezand probabil ca sunt beti si aflati doar in fata unei curve din viata lor, asa cum numesc ei toate femeile.
    Povestea ta scurta de dragoste este una frumoasa si rara.Frumusetea ei vine si din provocarea data de statutul social de femeie maritata, cred ca si el era castorit, asa incat o iubire imposibila da energie maxima la timpul prezent, te face sa te eliberezi total de temeri, prejudecati si sa vibrezi liber iubind. Ar fi fost placut sa va revedeti chiar daca iubirile imposibile nu au happy end, sunt totusi cele mai frumoase.
    Am trait ceva similar, a durat mai mult, ne-am intalnit de mai multe ori, insa mi-au ramas gravate adanc in minte si suflet trei nopti de dragoste adevarata.Clipa in care a deschis usa biroului meu si a pasit inauntru a fost cu adevarat una magica pe care nu o voi uita niciodata, zambea atat de frumos.
    Atoll.

    RăspundeţiȘtergere
  40. woman?? What's wrong with you ??.....

    RăspundeţiȘtergere
  41. De la un barbat...
    Viata e scurta,merita traita!La final ramai doar cu amintirile!Mi-a placut mult cum ai scris...In rest,multi idioti si fustrati care nici nu stiu sa scrie,dar arunca cu vorbe.

    RăspundeţiȘtergere
  42. Marian sunt din Mangalia si mi-as dori relatii discrete cu femei ne/maritate sau cupluri. Cine este interesat sa de add la id-ul jeeasy08. Pupici all

    RăspundeţiȘtergere
  43. am citit comentariile la aceasta traire a dm si pot sa spun ca e plina lumea de inpocriti cel putin la romani. cei ce spun ca curva sa se uite ce au acasa si unde i se uita femeie cind iasa afara cu el.. toata stima doamna fa acum sa nu iti para rau mai tirziu.. markus_maryo@yahoo.com timis

    RăspundeţiȘtergere
  44. am ramas blocat si cu frica
    bravo tie nimeni nu a aflat nimic ai facut ceea c ai simtit si cu asta basa
    desi am fost si eu in siutuati t inteleg
    nu iesti prima

    RăspundeţiȘtergere
  45. aproape rezistasei tentatiei pana tia dat iar tel unde iai pus intrebarea dak vrea sa te intorci.e aceeasi chestie si la barbati si la femei.si noi vrem aventuri si nebunii si voi da e o singura diferenta.barbatu dak inseala nu e aratat cu degetu pe strada,dar femeia e considerata o curva.asta e mentalitatea din ziua de azi.nu mio lua in nume de rau.e o chestiune generala :) pup

    RăspundeţiȘtergere
  46. Pentru toti anonimii....sunteti mai curve decat ''fututa,curva si zdreanta'',din aceasta poveste.Sunt fapte reale ce ne influenteaza pe toti in diferite moduri!.Barbatii,prin natura lor,sunt niste zdrente....curve...perversi...si ''copii'' imaturi.Barbatii??!!!!...prea putini.Tarani...cat vezi cu ochii!!.Asa ca...stati bine in bancile voastre,ca nu stapaniti nici cat negru sub unghie,arta de a iubi...nu mai zic de altele....

    RăspundeţiȘtergere
  47. pe curve le asteapta burn in hell!!! ha!!! ha!!! ce frumos findca asta e destinul lor daca nu se schimba pana la urma aceasta viata trece repede si reprezinta doar un test de trecere pentru ce va urma

    RăspundeţiȘtergere
  48. este foarte dureros sa-ti pierzi familia pt aventurii crede-ma

    RăspundeţiȘtergere
  49. este dureros sa-ti pierzi fam pt aventurii crede-ma

    RăspundeţiȘtergere
  50. BARBAT. A fost o aventura frumoasa. Nu uitati ca suntem la "Dorinte si fantezii". Dar chiar sa fi fost reala povestea,este normala,esti o femeie sanatoasa la cap,avand in vedere ca a fost o experienta unica si ca ai acordat barbatului tau circumstante atenuante. Cat despre anonimii inhibati ce sa spun! Niste nenorociti care nu stiu sa se poarte cu o femeie,ofticati ca femeia poate gasi pe unul mai dotat (in mintea lor asta este argumentul suprem,nu badarania lor) si gelosi.O femeie nu este zdreanta pentru o intamplare ca asta ci cel mult o disperata. Zdreanta este barbatul care o aduce in asemenea situatie. Toti suntem oameni cu o singura viata si dorim sa traim frumos si bine. Cei care nu inteleg acest lucru nu merita sa aiba pe cineva langa ei si i-si merita soarta. Sa nu uitam ca si barbatul respectiv a avut mica lui drama. Aceste intamplari raman ingropate intr-o tainita a sufletului,ascunse,ca niste diamante pastrate cu grija. Foarte frumos si foarte omenesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu acestui comentariu pertinent.
      Este opinia unui barbat normal.
      P.S.-nu reprezint sexul frumos.

      Ștergere
  51. caaacaaaaaaaaat,pisaaaaat,mazzzgaaaaa....

    RăspundeţiȘtergere
  52. Orice sot necredincios este un om nedrept si barbar. Dar mamica curva face si mai mult rau: ea distruge familia si rupe legaturile firesti. Odata pangarita iubirea nimic nu-i mai poate lua locul. Adulterul, pe cale de tradare si sperjur, rapeste si prostitueaza un trup ce este propietatea altuia, aduce dezolare si ruina in societatea domestica

    RăspundeţiȘtergere
  53. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!
    Also visit my homepage ; topografía

    RăspundeţiȘtergere
  54. curve penale asta sunteti de ce nu ai luat toata plaja la rand ca poate fiecare ramanea in corpul tau ...esti jalnica

    RăspundeţiȘtergere
  55. curve penale asta sunteti de ce nu ai luat toata plaja la rand ca poate fiecare ramanea in corpul tau ...esti jalnica

    RăspundeţiȘtergere
  56. Curva de 2 lei si eu am tras intro proasta k asta probabil asa crede si ia.dar a ramas doar o curva eu mi.am satisfacut nevoile curvelor

    RăspundeţiȘtergere
  57. asa este va place infidelitatea dar sa va faca piata sotii...eu papagalul am dus-o in toata Europa muzee locuri cu incarcatura culturala etc I-am facut piata, cumparat haine platit tot ,salariul ei neatins si tot am fost reclamat la sefii mei si m-a parasite ptr un domn mai batran care stia sa faca declaratii de dragoste dar nu-I daeda 1 leu .am inteles v-as mangaia toata ziua adica v-as prosti ati auzi ceee ce doriti si da-I la aspirat ,mancare,banii in casa nu carduri lasate ca mn doamnei...etc,,vrajiti-le si mancati-le banii asta vor vorbe de cacat nu fapte de soti prosti si casnici

    RăspundeţiȘtergere
  58. anonimul ala de sus care se intituleaza barbat ,fara sa-l cunoasca pe sotul inselat ii da dreptate curvei,esti un papagal care la randul tau ai inselat si inseli in loc sa revitalizezi relatia e mai usor sa te duci la altul sau la altul e ceva nou stii?
    pai sotul facea curat ,piata ,mancare ,si nu mai avea timp de tandreturi putea sa-i multumeasca ea ptr , tot desi nu aducea banii in casa,ca tine se gasesc tot timpul niste salvatori sentimentali care regulate sotiile astea zdrobite de atatea telenovele

    RăspundeţiȘtergere
  59. apropos ea nu ar face ceva ca sa reaprinda relatia ,in cazul ca sotul este un familist convins si tata,in schimb e mai usor sa alergi la altii dar apoi de ce te mai intorci acasa?aha e mai comod ,sotul nu ti-ar presara patul de la hotel cu flori nu ti-ar face piata nu ar sterge de cacat copii etc,.sot inselat, stat cu copii ,bani la greu si tot el terfelit in instanta

    RăspundeţiȘtergere
  60. cica Aventura unei femei maritate...schimba proasto in Aventura unei curve penale si pune mana pe aspirator si fa mancare nu vezi ca nu esti maturizata te gandesti tot la pwle straine si lasa-l pe ala in pace,sotul tau,copiii tai ce vad o penala?fii demna si zi-i nu dupa ce te regulezi te intorci acasa si pun pariu ca-i dai tadrete si sotului cutro

    RăspundeţiȘtergere
  61. Bai taranilor mai bine invatati sa scrieti si apoi puneti etichete si comentati,a voastra ce face acasa ,le inadeste cap la cap,bine asta nu se pune ca si-o spala si v-o arata ca noua.

    RăspundeţiȘtergere
  62. Am citit o gramada de comentarii rautacioase, probabil ale unor frustrati,oameni care nu vor sti niciodata sa ofere placere, pentru ca nu au cunoscuto.
    Este greu de inteles pentru necunoscatori.

    A fost o flacara
    Ce a ars incandescent
    Si pentru un singur moment
    A oprit mersul vremii.

    N-a fost iubire,
    Ci doar scantei ce-au ars o noapte
    Acum sunt stinse si tu esti departe
    A fost doar un vis.

    N-a fost iubire
    Si totusi vezi, nu regret nicio clipa,
    Am fost doi fluturi traind doar pentru o zi
    Care-n zborul lor s-au atins
    Cand aripile si-au deschis.

    O clipa am uitat
    Si de lume si de noi
    Si am impartit amandoi
    Taina unei iluzi

    Felicitari draga mea,pentru o noapte ai zburat ca un fluture..

    RăspundeţiȘtergere